8/06/2012

Sesja III

I znów po weekendzie. Kolejna 18 przeleciała w ciągu ułamku sekundy, ale dobrze jest się czasem spotkać z wszystkimi i wyszaleć.Zdjęć jak zwykle nie ma, jest zaledwie parę i to nie za dobrej jakości, więc nawet nie będę ich tutaj pokazywać. Zdjęcia, chce zdjęcia ! Jutro kolejna sesja z Kasią, no to będę miała co robić ! Dziś pomęczę was znów Anią, mam tych zdjęć jeszcze całą masę No to zostało mi 5 dni... Coraz bliżej do urodzin, do egzaminu, do rocznicy, do wesela. Dlaczego ten czas tak szybko ucieka ?

No to nacieszcie swoje oczy, bo jest czym


To jeszcze nie koniec tych zdjęć, ale jutro będzie pora na Kasię. Mam nadzieje, że sesja będzie równie owocna jak z Anią. Mam milion pomysłów w głowie, mam nadzieje, że aby jakąś część uda mi się zrealizować !

 Słoneczko świeć jutro ile wlezie !

3 komentarze:

  1. Ogólnie nie jest źle, ale jeszcze sporo pracy przed Tobą. W ogóle... RAW czy JPG?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje za opinie, domyślam się i staram w jakimś stopniu rozwijać. JPG - standard. ;)

      Usuń
    2. W takim razie zalecam czym prędzej przejść na RAW, bo z JPG za dużo nie wyciśniesz :)

      Usuń