7/21/2012

ZOO ♥

A jednak można, urozmaicić sobie wakacje, tanim i niedalekim wyjazdem do ZOO. Fajna opcja na spędzenie kolejnego dnia razem. Dla wszystkich którzy nie są poinformowani, wstęp kosztuje 6 zł (ulgowy) i 12 zł (normalny). To nie dużo jak na taką ilość atrakcji w nieograniczonym czasie. Pogoda nam dopisała, co więcej była wręcz idealna na zwiedzanie. Zdjęć powstało znów ponad 700, ale nie wszystkie można opublikować, więc to te można powiedzieć najlepsze : 
necia.
dziubek.
przewodnik Bromisław.
N&B w akcji. 
zakochałam się w kolorowych i neonowych rybkach.
podświetlona ultrafioletem.
cytrynowa. <3
odkryliśmy gdzie jest NEMO.
też bardzo chciały mieć zdjęcie razem.
jedno z moich ulubionych.

kamelełon.
moje ulubione ujęcie.
ENIEK ! <3
że niby Necia i Bromek

idziesz,idziesz a tu nagle PAW ! (dawaj piórko ! )
nosożożec.
z tego zdjęcia jestem bardzo dumna. ( by Bromek )
czarny i zdjęcie numer 666, szatan.

Co do reszty, rzygam już piosenkami które puszczają bez przerwy w radiach, i na programach muzycznych ! Nie da się słuchać jednej piosenki 2928373 razy na dzień. 
A dziś kręgle ! No to dziś idziemy na wojne, wygramy ten mecz ! (Zdziś będzie w akcji ! )

8 komentarzy:

  1. wszystko w jak najlepszym porządku ! odpoczywam, robię prawko i zwiedzam okolice z mym mężczyzną, a Ty co tam, jak tam u Ciebie :>

    OdpowiedzUsuń
  2. noo to ładnie ;D a ja odpoczywam i też prawko robię ;D no a mężczyzny nie mam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mężczyzna się sam znajdzie, a no to powodzenia w prawku ! Fajnie byłoby się kiedyś spotkać, nie sądzisz ? ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. nie dziękuję i również życzę powodzenia ;) jutro idę się na egzamin zapisaaać ;)
    no spotkać się trzeba ! my się tak umawiamy już rok chyba ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. ja się też w tym tygodniu jadę zapisać, może się spotkamy w WORDzie przy egzaminach ;p no właśnie, a teraz tyle wolnego więc trzeba się jakoś zgadać, koniecznie ! ;*

    OdpowiedzUsuń