8/01/2012

sesja I

Zdjęcia gotowe, można wstawiać pierwszą część sesji z Aniją Thomas w roli głównej i jedynej. Lubię robić jej zdjęcia, ale nie lubię już pola. Nigdy już się tam nie wybiorę, przynajmniej nie w takim czasie. Strasznie podrapane nogi + prawie dziura w kolanie, Ania potwierdzi ! No nic, to wymagało poświęceń, ale opłacało się, dałyśmy radę. Po ponad 4 godzinach sesji i zapierniczania na pole są baardzo owocne efekty. Na zdjęcia trzeba było trochę czekać, no ale dużo roboty + wakacyjne lenistwo się zebrały. No ale nic koniec marudzenia, oto efekty naszej wakacyjnej sesji w polu. 
Have fun !
klikając w miniaturkę otworzy sie zdjęcie w pełnych rozmiarach.
 Mam nadzieję, że efekty wam się podobają ? Starałyśmy się obie żeby wyszło to jak najlepiej. To dopiero I część tych cudownych zdjęć, będą jeszcze co najmniej dwie, bo zdjęć jest bardzo dużo. więc będzie na co patrzeć. 
A dziś plany się troszkę zmieniły, ale pobłądziłam sobie po Kato z kochaną Tyncią, z którą też dobrze było się spotkać bo tęskniłam już dość. Miały być zdjęcia ale było dużo drogi, dużo słońca, bolały nas nogi, zebrałyśmy "czi tony ulotek" które dostałyśmy od ludzi ulicy ! Udało mi się zrobić jednak zdjęcie smaku wakacji, tych,tamtych i następnych chyba najlepsza opcja na upalny dzień i to jaka dobra !

No to jutro kolejna zabawa w dodawanie zdjęć, łuhuhu a ta oglądalność

2 komentarze:

  1. to widzę że miałąś bardzo przyjemną sesję ;) podoba mi się ! pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te zdjęcia, a modelka bardzo fotograficzna ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń