7/31/2012

photos ♥

No zaczyna się coś dziać. Coś co najbardziej lubię sesje, tysiące zdjęć czekających na selekcję czy obróbkę. Dziś zdjęcia, jutro zdjęcia w piątek zdjęcia ? To mi się podoba. Przede mną jeszcze kolejna 18, więc może tym razem wstawię parę fotek tutaj, w końcu wszystko będzie się działo na naszej sali ! Lubię sierpień, zawsze jakoś w nim mam ochotę na wiele rzeczy, tyle mam do zrobienia ! Lipiec mi strasznie szybko przeleciał, najważniejsza nasza 18 chyba najbardziej z niego utkwiła mi w pamięci choć było jeszcze wiele innych rzeczy wartych zapamiętania. Dobrze, że spotkałam się z osobami których mi w jakimś sensie brakowało. Vademecum kupione, jestem z siebie dumna ! Po urodzinach czekają mnie wielkie zakupy, mam tyle rzeczy do kupienia, mam nadzieje, że uda mi się dostać aby większą część z nich. Ale wróćmy do tego co najważniejsze czyli, Zdziś w akcji przedstawia :

zapowiedź sesji z Aniją Thomas
oj będzie się działo.




Sesja w następnych postach, bo zdjęć jest dużo, baardzo dużo.
 
 A jutro Świerklaniec i sesja z Tyncią, omnomnomnom.
Lubię ten sierpień, to co odliczamy dni do urodzin. ]:->

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz